Studenti Grafického designu Akademie Michael – Vyšší odborné školy měli jedinečnou příležitost poslechnout si přednášku od pana Martina Marušince, zkušeného odborníka na branding a zakladatele kreativního studia Touch Branding. Pan Marušinec představil své zajímavé projekty, s důrazem na rebranding Slavie, jednoho z nejvýznamnějších fotbalových klubů v České republice.
Přednáška byla nejen poučná, ale také inspirující. Pan Marušinec vysvětlil svůj přístup k tvorbě silných značek, a to na konkrétním příkladu rebrandingu Slavie. Podělil se o své zkušenosti, postupy a strategie, které použil při rebrandingu tohoto prestižního fotbalového klubu.
Studentům ukázal, že rebranding není jen o změně loga nebo vizuální identity. Je to komplexní proces, který zahrnuje hlubší analýzu značky, hodnot, cílů a očekávání cílového publika. Důkladně se studenty probral, jak důležité je mít jasnou vizi a strategii při provádění rebrandingu a jaký význam má komunikace s veřejností.
Představil konkrétní kroky, které jeho tým provedl při rebrandingu Slavie. Zmínil například výzkumy trhu, analýzy konkurence, tvorbu nového loga, vizuálního stylu a komunikačních prvků. Bylo fascinující vidět, jakým způsobem studio Touch Branding aplikovalo moderní brandingové principy na tak ikonickou značku jako je Slavia
text: Denisa Antonová
foto: Leontýna Frýbová a Tereza Bajorová