Na začátku září měli studenti Grafického designu možnost vyzkoušet si, jaké je pracovat v týmu napříč ročníky. Odborní pedagogové ateliéru pod vedením MgA. Miroslava Roubíčka pro ně uspořádali workshop, který měl za úkol motivovat studenty ke spolupráci se spolužáky z ostatních ročníků na zadání vedoucí k závěrečné prezentaci. Pro letošek měli studenti za úkol navrhnout kampaň na podporu paralympiády a para sportu. „Vedoucí nám ukázali, pár inspiračních zdrojů, ukázali nám kreativní metody, jak najít v týmu ten správný nápad. Během týdne jsme měli možnost konzultovat a to dávalo našim nápadům konkrétní grafickou podobu,“ říká studentka 2. ročníku Lenka Tůmová.
Závěrečná prezentace jednotlivých kampaní před ostatními studenty a ateliérovými vedoucími byla přípravou na prezentace pro reálné klienty. A nechybělo ani občerstvení v podobě pizzy, které si vedoucí pro studenty připravili jako překvapení. „Byl to rozhodně intenzivní týden grafického designu, kdy jsme si mohli vyzkoušet dělat projekt v časové lhůtě jako při reálné zakázce,“ shrnuje Lenka.
Text: Lenka Tůmová
Foto: Jakub Nerad